Agency

This is where beautiful things happen

Wat ons karakteriseert? Misschien is het wel onze voorliefde voor creativiteit. Anders is het wel onze drang om mooie dingen te maken. Of in ieder geval ons constante verlangen om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen.

Benieuwd naar onze dynamiek van alledag? Bel. Mail. Of kom gezellig langs.

  • Xxx
    OFFshore ONline

    Ook je netwerk vind je en onderhoud je online. Op de nieuwe site van Ayop - netwerkvereniging in de offshore energie - vinden leden elkaar moeiteloos en blijven ze eenvoudig aangehaakt bij de laatste ontwikkelingen in hun werkveld.

    Bekijk de website
  • “Samen met FIZZ hebben wij dit jaar een onlinemarketing campagne gedraaid met als doel meer leads te generen voor onze vereniging..."

    Rob Dal, Regiomanager VeluweVallei en Flevoland bij VNO-NCW Midden
  • Gefeliciteerd Ilona! 10 jaar in dienst bij FIZZ!
  • Van het waterflesje tot de pindakaaspot...
    Van het waterflesje tot de pindakaaspot...

    We doppen wat af in ons leven. Heb jij ooit wel eens stilgestaan bij de dop van het product dat je opende? Bij Kornelis doen ze niet anders. Dit bedrijf ontwikkelt doppen voor alle producten die je maar bedenken kan. Wij mogen Kornelis momenteel tot op de bodem doorgronden en zijn druk in de weer met een rebranding. Hoe dat eruitziet? Zie hier alvast een impressie, in een notendop...

  • Een event in coronatijd?
    Een event in coronatijd?

    Maandagavond 28 september vond de nominatieavond plaats van de Drentse Onderneming van het Jaar 2020 bij het Drenthe College in Assen. Samen met onze collega’s van The Post en in samenwerking met SEM Productions waren we verantwoordelijk voor de productie van de avond. Vanwege corona wel in hybride vorm. Want naast de genodigden in de zaal konden er ook mensen meekijken via de livestream.

    Meer informatie over een hybride event? Wij denken graag met je mee.

  • Gemeente Meppel
    Meppel, laat je horen!

    Meppelers spreken zich uit. Jij ook toch?

    De Gemeente Meppel heeft ons gevraagd om mee te denken in een korte online campagne om een flitspeiling te promoten. In deze campagne worden de inwoners van Meppel gevraagd naar hun mening over corona en de 1,5m economie. Aan FIZZ de opdracht de inwoners te triggeren om de peiling in te vullen. Wat vind je? Gelukt? En... Als jij een Meppeler bent, dan doe je toch ook wel even mee? Je maakt met een deelname ook nog eens kans op een Meppelbon twv € 25,-.

    Doe de poll
  • Veldhuis Media - Website
    Vers van de pers

    Stop de persen! is een uitdrukking die ze bij VeldhuisMedia niet kennen, want daar staan de drukpersen nooit stil. De drukkerij in Raalte draait op volle toeren. Medewerkers houden het bedrijf 24/7 draaiende en daar hoort een website bij die dat tempo kan bijbenen.

    Check hier hun nieuwe online platform
  • MeProductions - Website Live
    Leve het feestje!

    Als we een ding geleerd hebben tijdens de corona lockdown, dan is het toch wel dat we af en toe een verzetje nodig hebben. Oké, eigenlijk dat gezondheid het allerbelangrijkste is, maar daarna toch wel dat af en toe een uitje heel fijn is. Op de nieuwe website van ME-Productions boek je easy-peasy de artiest die bij jouw feestje past. Van cultureel verantwoord tot plat vermaak. Voor ieder wat wils.

    Bekijk de website
  • Pittige plaatjes
    Pittige plaatjes

    Smaak vraagt om waarborging. Als we eenmaal ergens aan gewend zijn en iets lekker vinden, dan willen we graag steeds dezelfde ervaring opnieuw beleven. Doorontwikkeling gebeurt dan ook subtiel en met grote zorg en aandacht. Met diezelfde zorg en aandacht is er ook nieuwe fotografie voor De Weerd tot stand gekomen.

  • Sessies bij CNV Connectief
    Sessies bij CNV Connectief

    Honderden post-its, 40 deelnemers, 7 sessies en veel wireframes. Doel: input ophalen voor het nieuwe platform.

  • Opnames video's E-learning
    Opnames video's E-learning

    Voor DNZT hebben wij een E-learning ontwikkeld. Nu was het tijd voor de opnames van de video's.

  • Sprinters en duursporters
    Sprinters en duursporters

    Hoe sprinters en duursporters elkaar kunnen versterken binnen dezelfde tak van sport? Je leest het in het verhaal van The Post - Bureau voor contentmarketing & FIZZ | Digital Agency

    Lees meer
  • KVLO - Toolkit
    KVLO

    Bij de Koninklijke Vereniging Lichamelijke Oefening zetten ze in op een leven lang actief zijn. Doe je mee?

  • Schadefonds - Hallo, zonnetje in huis!
    Zonnetje in Huis

    Voor onze opdrachtgever Schadefonds Geweldsmisdrijven mochten wij 120 medewerkers blij maken met een verrassingspakketje aan huis. Zeker in tijden van crisis is deze vorm van aandacht vanuit werkgevers natuurlijk erg welkom.

  • DNZT - Vakantiewerk Instagram
    Sterk Vakantiewerk

    De waardering voor de zorgsector is nog nooit zo groot geweest. Voel jij je ook graag gewaardeerd? Of ken jij iemand die geknipt is voor deze sector? Check dan de vakantiebanen van De Nieuwe Zorg Thuis.

    Bekijk website
  • Houd 5 OpAdem magazines afstand.
  • FIZZ - One way street
    Welcome to the office

    De nieuwe bewegwijzering voor ons kantoor

  • KleuterUniversiteit - Landingspagina
    Landingspagina magazine Kleuteruniversiteit

    Inspiratie en nieuwe ideeën voor lessen nodig? Daar bleek veel behoefte aan te zijn in het onderwijs. Binnen no time waren er meer dan 2500 aanvragen voor het eerste gratis magazine via de landingspage (door ons gerealiseerd).

    Bekijk website
  • Port of Zwolle - Social Media Campagne
    Port of Zwolle

    In de tijd van corona is het Meldpunt Logistiek in het leven geroepen onder aanvoering van Port of Zwolle. Het ontwerp symboliseert het in stand houden van de logistieke keten, die in deze tijd zo belangrijk is.

  • Stichting Virus Actie Fonds - Website
    Stichting Virus Actie Fonds

    In tijden zoals deze ontstaan er nieuwe initiatieven en bundelen mensen krachten en expertises. Ook wij steunen dit soort initiatieven.

    Bekijk website
  • “Wanneer ik als opdrachtgever een idee neerleg dan zijn een paar woorden genoeg: FIZZ gaat ‘aan’!”

    Maarten van der Wal - Adviseur Marketing & Communicatie bij Schadefonds
  • Hof van Dwingeloo - Website
    Net als thuis

    Bij ’t Hof van Dwingeloo staat een gemoedelijke, familiaire ambiance centraal. Op hun nieuwe website voel je je daarom ook al snel thuis. En van een bezoekje aan de website krijg je ook meteen honger. Aan tafel!

    Bekijk website
  • Eitje tik
    Eitje tikken

    Pasen hebben wij dit jaar online gevierd met een Easter Egg challenge. Websitebezoekers konden op jacht naar 6 eieren die ergens op onze site verstopt waren.

  • Tony's Chocolade
  • "Creatief blijven denken kan een bedrijf erdoorheen slepen."
    Lees hier het artikel
  • Beleefpark Dwingeloo - Website
    Beleefpark Dwingeloo

    Klimmen, kliederen, klauteren en zwemmen. Het Beleefpark aan de rand van het Nationale Park Dwingelderveld heeft alle benodigdheden voor een leuk dagje uit. Wij mochten een - net zo leuke - website bouwen met als kers op de taart: een interactieve kaart voor alle voorzieningen!

    Check 'm hier
  • Covid-19
  • Ons Amsterdam - Herpositionering
    Online presentatie

    Collega Wilko Visscher verzorgde 19 maart een online presentatie voor de positionering en restyling van het magazine Ons Amsterdam. Door de restyling wordt een merk over de geschiedenis van Amsterdam met een historische uitstraling omgeturnd naar een sterk modern merk over de geschiedenis van Amsterdam. Voor de online meeting logden de uitgever, hoofdredacteur, eindredacteur, eigenaar en team FIZZ in.

  • Hodij Coatings - Website
    Coatings & Co

    Voor onze trouwe opdrachtgever Hodij Coatings mochten wij een nieuwe website realiseren. De specifieke opdracht: “Eén digitaal thuisfront voor alle onze merken en producten”. Benieuwd naar het eindresultaat?

    Bekijk website
  • FIZZ - Interviews
    Design Sprint

    De uitkomsten van afgenomen interviews bundelen en kaderen in thematiek. Hiermee gaan we volgende week een design sprint doen bij een klant! 😃🤩 #FIZZ20 #knowlegdeispower #maandag

  • Gemeente Hoogeveen - Placemats
    Gemeente Hoogeveen

    Communicatie verpakken in een originele vorm om je boodschap extra te laten opvallen: Voor een bijeenkomst van de Gemeente Hoogeveen maakten wij lunch placemats met daarop relevante informatie over hun plannen voor aardgasvrije wijken. Eet smakelijk!

  • "In een snelle markt als de kunstgraswereld, is het uiterst belangrijk dat de marketing strak georganiseerd is."

    Ronald Dijkslag, Commercieel Directeur GrassPartners