Bring out the wonder in your brand

Wij geloven sterk in het wonder van het merk. In tijden van verandering blijft namelijk altijd het oorspronkelijke wonder van het merk overeind staan. Dat wonder halen wij (opnieuw) naar boven en zetten dit om naar nieuwe kansen.

Veranderende tijden vragen immers om nieuwe duiding. Vooral voor organisaties en merken. Fusies, overnames, digitale of duurzaamheidstransformaties, elk merk krijgt ermee te maken. Bij uitstek de momenten om creatieve merkenbouwers en marketingspecialisten in te zetten. Nieuw potentieel halen wij naar boven met drie overkoepelende stappen. Voor het merk zelf en vooral voor haar publiek.

  1. De analyse fase. Hoe bijzonder is het merk? Via analyse en research leren we begrijpen wat een merk drijft en welk hart er huist.
  2. De creatie fase. Het wonder? Wij halen het wonder naar boven met ’the creative hook’, het ‘out of the box’ moment.
  3. De uitrolfase. Bewonder! Het rijke potentieel werken wij uit in marketingplannen. Via een heldere roadmap zetten wij de acties uit in concrete stappen en on- en offline middelen.
New times, new wonders

Bring out the wonder in your brand

Onze klanten

Zorggroep Oude en Nieuwe land
CNV
CSK Food
Gemeente Hoogeveen
Koelstra
Geomares
De Nieuwe Zorg Thuis
Careander
Bebe-jou
Dyka
Verus
Amports
Bedrijvensociëteit A37
Gulf
Royal Polak
Oranjeborg
Van Spijker
Driezorg
VNO-NCW
VNO-NCW / MKB Nederland Noord
De Weerd
IHO
KindPunt
Schadefonds
Erasmus MC
Port of Zwolle
Carlijn Postma
Kornelis
FNV
Alfa College