(Re)Branding.

Veranderende tijden, doelgroepen die zich anders bewegen. De wens van het publiek om mee te participeren in het leven van een organisatie of merk (een merk is wat doelgroepen van het merk vinden in plaats van dat een merk dat allen zelf bepaalt). Het eigenaarschap van een merk of organisatie verschuift naar doelgroepen. Hoe de wereld denkt, hoe ‘wij als wereld’ het voortaan willen. (Re)branding is op deze manier ook een ‘catch-up’ op met wat er aan de hand is en echt contact met wat doelgroepen denken. Het kan het merk of de organisatie weer midden in de wereld zetten.

(Re)branding gaat ook over design. Over de kracht van design. De brug tussen doelgroepen en het merk of de organisatie. In een overvolle markt, maakt design je merk of organisatie onderscheidend. Maar een stap verder maakt het je merk of organisatie als een ‘love brand’, geliefd en sympathiek. Goed en spraakmakend design doet altijd een beroep op de emotie. Het transformeert mensen in hun denken en handelen. Het maakt het tot een vast, niet te missen onderdeel van het dagelijks leven van doelgroepen. Het geheim is dat dat design in deze categorie nooit wordt ‘bedacht’, maar verder bouwt op de innerlijke kracht van het merk of de organisatie. Op het wonder dat in iedere organisatie of merk schuilt. Zo maken wij design van hart tot hart.

Hoe word je een geliefd merk of een geliefde organisatie? (Strategie)
Hoe maak je via design connectie met je doelgroepen? (Branding)
Wat wordt de nieuwe positie in de markt? (Positionering)
Welke belofte doen we aan onze doelgroepen? (Propositie)
Hoe nemen we de interne organisatie mee? (Interne communicatie)
Hoe willen we nu dat de markt ons beleeft? (Marketingcommunicatie online en offline)
Wat worden de verhalen die bij ons merk of organisatie bouwen? (Contentcreatie -en distributie)

(Re)Branding staat nooit alleen op zichzelf. Het is ook de ideale manier om als merk of organisatie een markeringspunt in de bedrijfsstrategie extra kracht bij te zetten. Dus (re)branding, markeringspunten en strategie (vaak zijn het sleutelmomenten in het leven van een merk of organisatie) zijn op dat moment elkaars equivalent. Vallen samen. Dat maakt (re)branding tot een beslissend moment, als een start voor een nieuwe mooie periode met nieuwe perspectieven en potentieel. Al dat ligt even in de handen van ons. In goede handen. Even mogen we sturen. Zullen we als eerste elkaar even een berichtje sturen?

Bring out the wonder in your brand.

Heb je vragen of wil je meer weten?
Wij helpen je graag verder.

We vinden het leuk als je ons belt. Ben jij niet zo’n beller, maar wel een fan van formulieren? Vul dan je gegevens hier in en wij nemen contact met jou op.