De Bovenste Beste

Kornelis

Ongemerkt openen we met z’n allen dagelijks heel veel potten, tubes, flesjes en flacons. Veel van die doppen en sluitingen zijn een opening naar de wereld van Kornelis Caps & Closures. Dit van oorsprong familiebedrijf heeft een historie die teruggaat tot 1936 en tot op de dag van vandaag zitten zij on top of things. Aan ons de opdracht om Kornelis ook on top of mind te krijgen. Bij klanten welteverstaan.

Kornelis - Logo
Kornelis - Marmite dop
Kornelis - Inspiratie

From Closure to Beginning

Heb jij er ook zo’n hekel aan als je pot augurken niet open wil? Of als je favoriete snack bij heropening niet lekker knapperig bewaard is gebleven? Bij Kornelis Caps & Closures weten ze dat de consumentervaring start bij het openen van een product. Maar niet alleen hun doppen sluiten goed, hun eigen bedrijfsverhaal bleef tot voor kort ook goed afgesloten voor de buitenwereld. Op hun nieuwe website kornelis.com draaien ze die dop eraf en nemen je mee in hun bedrijfsverhaal, dat gaat over innovatie gemixt met vakmanschap en overgoten door een flinke theelepel familiewaarden.

Kornelis - Inspiratie
Kornelis - Inspiratie

De Juiste Verpakking

De huisstijl van Kornelis was toe aan een upgrade die past bij de kernwaarden die het bedrijf vertegenwoordigt. Door hun vooruitstrevende denkwijze over duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, waren ze toe aan een uitstraling die past bij de autoriteit van het bedrijf. Op de nieuwe website is er dan ook volop aandacht besteed aan beeld en tekst. Video en fotografie brengen het proces tot leven. Met hun bedrijfsformule in een nieuw jasje, zijn ze nu ook in uitstraling de bovenste beste. Wat ons betreft: Case closed.

Kornelis - Uitingen