Waarderen is investeren.

CNV

Als je iets waardeert, dan investeer je daar ook in. Bijvoorbeeld met een doses aandacht, passie, hulp en financiële middelen. In moeilijke tijden waarderen we nog eens extra de inzet van de mensen in de zorg, onderwijs en publieke diensten. We hebben voor ze geklapt, onze waardering uitgesproken omdat zij Nederland draaiende houden. Maar, deze waardering behoren we ook om te zetten in een investering in deze sectoren. Samen met het CNV hebben wij als FIZZ | Digital Agency een campagne opgezet om de politiek in Nederland een signaal te geven dat veel mensen in Nederland achter deze sterkhouders staan.

CNV - Publieke campagne

De sterkhouders zelf aan het woord.

Mensen die werken in de zorg, het onderwijs, bij publieke diensten en de overheid zijn onmisbaar voor onze samenleving. Wat werken zij hard, zo hard dat zij nauwelijks de tijd hebben om ons hun indrukwekkende verhalen te vertellen. Dat is jammer want dan zouden we niet aarzelen om in hen te investeren. Tussen hun drukke activiteiten door hebben we ze daarom toch nog even gesproken en het woord gegeven. Bewogen mensen met bewogen verhalen en een noodkreet om gehoor aan te geven!

CNV - Publieke campagne - Website

Een digitaal Malieveld.

Onze steun kan het verschil maken voor de publieke sector. Wij hebben een boodschap aan de politiek en het nieuw te vormen kabinet, digitaal zichtbaar gemaakt door het plaatsen van allemaal portretjes van mensen die de publieke sector een warm hart toedragen. Via online-campagnes, via social media geloven we dat dit als een golf over Nederland heen kan gaan. Terwijl de publieke sector voor ons aan het zorgen is, zorgen wij er op deze manier voor dat Nederland opkomt voor hen!

CNV - Publieke campagne - Media uitingen

“Groot compliment aan FIZZ | Digital Agency voor de uitwerking ook. Het resultaat mag er wezen en jullie mogen trots zijn op jezelf.”

Rob Verleg - Manager marketing en communicatie CNV Connectief
CNV - Publieke campagne - Fotografie

“Het lijkt te gaan over ons, maar eigenlijk zegt het iets over Nederland.”

Relevanter kan het niet.

“We werken allemaal keihard en we hebben een personeelstekort. Als de politiek het werk wat leuker kan maken, met bijvoorbeeld meer salaris, kan dat helpen om voldoende mensen te trekken. Er is wel waardering, maar het zou fijn zijn als dat ook betekent dat er meer geïnvesteerd wordt in ons.”


“Omdat veel burgers niet voldoende weten wat wij allemaal doen, verdienen dat ze daar meer inzage in krijgen. Wij verdienen ook meer erkenning door bijvoorbeeld een beter salaris, maar ik zou vooral willen dat er geïnvesteerd wordt in extra personeel en beter materieel. Waarderen is investeren.”

CNV - Publieke campagne - Fotografie