Overname: Een bedrijf verkopen
Om in de markt een aantrekkelijke partij te zijn voor een overname, wil je laten zien wat je waard bent. Daarin moet de wow-factor verpakt zijn, zodat een geïnteresseerde partij over de streep getrokken wordt tot overname.
Hoe kun je op een aantrekkelijke manier de waarde laten zien? Het moet immers geen goedkope etalageverkoop zijn. Het geheim is om te laten zien dat je het zelf prima redt, ook zonder overname. Een enorme portie ambitie straalt het uit. Hoe speel je dan, ‘hard to get..’?
Marketingvragen:
- Strategie. Hoe verhoog je de merkwaarde?
- Branding. Hoe maak je het merk inhoudelijk en visueel aantrekkelijk?
- Positionering. Hoe relevant maak je je plek in de markt?
- Propositie. Hoe sterk en zichtbaar is je belofte voor de markt?
- Interne communicatie & Employer Branding. Hoe laat je de kracht en waarde zien van je personeel?
- Marketing en communicatie. Hoe maak je al je uitingen coherent en opvallend?
- Contentcreatie- en distributie. Hoe vertel je het verhaal van je merk frequent en met impact?
Wij maken merken ‘hard to get’ door het krachtig, aantrekkelijk en invloedrijk neer te zetten. Daarin luisteren we naar de oorspronkelijke passie en betrokkenheid van het oprichten van het merk. Daar zit altijd het wonder.