Metri
METRI – een Fact Based IT-adviesorganisatie – is een speler die ertoe doet in de wereld van de benchmarking. Zij waren eraan toe om dit prominenter met de buitenwereld te delen.
METRI – een Fact Based IT-adviesorganisatie – is een speler die ertoe doet in de wereld van de benchmarking. Zij waren eraan toe om dit prominenter met de buitenwereld te delen.
De glans, het mooiste van succes is dat het nooit op zichzelf staat. Succes is overdraagbaar.
Een organisatie heeft pas succes als het een andere organisatie succes weet te brengen. Informatietechnologie is daarvoor de onderliggende en dienende architectuur.
Ook de kenmerkende whitepapers van METRI zijn nu een lust voor het oog geworden.
METRI heeft een gewaagde huisstijlkleur gekregen met het vurige rood.
Binnen een generieke markt zoals de wereld van de benchmarking vallen ze hiermee op tussen andere partijen. De letters van het logo staan in constante verbinding met elkaar als symbool voor de markt die voortdurende in beweging is.
Het sterkste businessmodel is een zich steeds vernieuwend model.
De dag waarop het verhogen van de kwaliteit en het verlagen van de kosten zich in nieuwe vormen manifesteerden. Toekomstbestendige informatietechnologie gaat daarbij helpen. De nieuwe huisstijl doet de rest voor METRI.