On the spot
Precies waar je ze wilt hebben
Jouw product of dienst is niet voor iedereen. Daarom beginnen we met een definitie van jouw doelgroep. Op basis van gegevens als leeftijd, woongebied, interesses, beroep en opleiding ontstaat een profiel. Dit koppelen we aan de concrete doelstelling waarmee jij aan de slag wil. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het vergroten van je naamsbekendheid en bereik, maar vooral ook aan meetbare conversies zoals het binnenhalen van leads, online verkoop of het vullen van vacatures. Met het vaststellen van deze gegevens is de volgende stap om vorm te geven aan je boodschap met design en contentcreatie.
Van aandacht naar actie
Ook onmisbaar: Van tevoren uitdokteren waar jouw doelgroep naartoe geleid moet worden en welke actie er op die plek gewenst is. Een Call to Action in vaktermen. Ben jij bijvoorbeeld op zoek naar nieuwe medewerkers? Gedurende de hele looptijd van jouw online campagne kijken onze online marketeers bovendien continu mee. Zij monitoren of het vooraf voorspelde online gedrag van jouw doelgroep uitkomt en sturen bij waar nodig.