Duurzaamheids-transformaties

Welke wereld laten we achter voor onze kinderen? We komen hiermee direct op de kern van een merk of organisatie. De meeste bedrijven zijn namelijk opgericht vanuit een passie of betrokkenheid, met het oog op ‘iets’ te verbeteren in de wereld. Juist die initiële passie en betrokkenheid is de motor voor een volgende stap in een duurzaamheidstransformatie.

De doelgroep van jouw merk of organisatie vraagt terecht om verantwoordelijkheid. Er moet worden bijgedragen aan een betere wereld. Niet vanuit commerciële overwegingen, maar vanuit intrinsieke motivatie om ongezonde systemen achter ons te laten.

Hoe zet je marketing in bij zo’n kantelmoment in deze tijd? Hoe kan een organisatie op de trein springen die al een tijdje aan het rijden is? Volgens een boek en onderzoek van Rutger Bregman deugen de meeste mensen. Vanuit de goedwillendheid van de mens is er hoop om het duurzaamheidsprobleem (of dat nu de opwarming van de aarde is of sociale gerechtigdheid) die ons allemaal raakt, inclusief de merken, met elkaar op te lossen.

Marketingvragen:

  • Strategie. Hoe kijk je naar de wereld en wat zou je kunnen bijdragen?
  • Branding. Hoe koppel je het merk of de organisatie visueel aan je boodschap?
  • Positionering. Hoe positief beïnvloed je met je positie de markt?
  • Propositie. Wat is je hoopvolle belofte voor de markt?
  • Interne communicatie & Employer Branding. Hoe laat je het hart zien van de mensen van je merk of organisatie?
  • Marketing en communicatie. Hoe vertel je de boodschap?
  • Contentcreatie- en distributie. Hoe vertel je impactvolle verhalen die de wereld om je heen raken?

Bring out the wonder in your brand.

Heb je vragen of wil je meer weten?
Wij helpen je graag verder.

We vinden het leuk als je ons belt. Ben jij niet zo’n beller, maar wel een fan van formulieren? Vul dan je gegevens hier in en wij nemen contact met jou op.