Organisatieveranderingen

Directiewisselingen, partnerships, digitale en duurzaamheid transformaties, nieuwe diensten en producten. Een wisseling van top-down naar meer een buttom-up beleid. Elk merk is onderhevig aan veranderingen binnen de organisatie. Hoe betrek je de mensen in deze verandering? Hoe wordt het bekeken vanuit de markt?

Door medewerkers te betrekken in het ‘waarom’ van de verandering en door de meerwaarde te laten en beleven, worden de medewerkers zelf de verandering die wordt beoogd. Het is dan ook geen rocket science om te bedenken dat interne en externe communicatie een cruciale rol speelt om een verandering binnen de organisatie te laten slagen.

Marketingvragen:

  • Strategie. Hoe wordt verandering een gave en geen opgave?
  • Branding. Hoe zetten we design en vorming in om mensen te mobiliseren?
  • Positionering. Wat word je unieke en nieuwe plek in het brein van de doelgroepen?
  • Propositie. Welke nieuwe belofte geven we aan de markt en de wereld?
  • Interne communicatie & Employer Branding. Hoe verzamel je en enthousiasmeer je mensen rondom de verandering?
  • Marketing en communicatie. Hoe gaan we de verandering laten zien en voelen?
  • Contentcreatie- en distributie. Welke verhalen zetten verandering in gang?

Wij geloven sterk dat we van een kennissamenleving naar een creatieve samenleving gaan. Met alle veranderingen die zich op dit moment in de wereld voordoen, betekenen creatieve mensen bij uitstek veel. Creatieve mensen kunnen immers twee verschillende werelden, waarbij dillema’s zich voordoen, heel goed verbinden. Veranderen is nu eenmaal niet makkelijk en juist creativiteit weet erin te enthousiasmeren.


Bring out the wonder in your brand.

Heb je vragen of wil je meer weten?
Wij helpen je graag verder.

We vinden het leuk als je ons belt. Ben jij niet zo’n beller, maar wel een fan van formulieren? Vul dan je gegevens hier in en wij nemen contact met jou op.