The Post en
FIZZ | Digital Agency bundelen krachten

Wij hebben groot nieuws! Met ingang van 1 mei j.l. bundelen wij de krachten contentmarketing-bureau The Post uit Zwolle. Zo kunnen wij onze opdrachtgevers nog beter bedienen.

We gaan verregaand samenwerken door de kernmiddelen, kennis en capaciteiten te delen. Dat zorgt ervoor dat we ineens uit 60 collega’s bestaan, die allemaal de ambitie hebben om aan mooie en opvallende marketingoplossingen te werken. Daarnaast hebben zowel FIZZ | Digital Agency als The Post de ambitie om zowel nationaal als internationaal verder te groeien. Met deze samenwerking bundelen we onze krachten om die doelen te behalen.

We blijven gewoon onder de merknamen FIZZ | Digital Agency en The Post opereren, met onze eigen uitstraling, ons eigen karakter en eigen methodiek. We blijven ons specialisme verder verdiepen en uitwerken, omdat we ervan overtuigd zijn dat de markt en het vak daar behoefte aan hebben.

FIZZ heeft zich door de jaren ontwikkeld als expert op het gebied van online marketingstrategie, business development, positionering en design. The Post heeft zich ontwikkeld als expert op het gebied van contentmarketing. Door o.a. de methodiek van bingemarketing kunnen klanten een praktisch scenario volgen voor de ontwikkeling van merk of organisatie.

6DG Media Group

De web-afdeling van FIZZ is in 2015 verzelfstandigd in het bedrijf Digineers en in 2018 werd het creatieve bureau FennArt uit Steenwijk overgenomen. Met de merken FIZZ, Digineers, FennArt en The Post verwachten we nog meer resultaat te halen. Een nieuwe, optimale situatie voor meer toegevoegde waarde voor onze klanten. In alle fases van de samenwerking. Genoemde bedrijven zijn onderdeel van de 6 Degrees Media Group (6dgmediagroup.nl )

Wij hebben enorm veel zin in deze samenwerking en zijn ervan overtuigd dat er veel goeds uit voortkomt. Het streven is om het beste uit deze drie mooie bedrijven en uit alle medewerkers te halen. Met tevreden klanten, relevante oplossingen en veel voldoening als gevolg.