De brandsprint
Het bouwen van een merkidentiteit kan complex zijn. Het start met concreet maken van de ideeën die je waarschijnlijk hebt over wat je wilt uitstralen.
Met de brandsprint maken we de start van een merkidentiteit toegankelijk. In een dagdeel creëren we duidelijke richtlijnen voor nieuwe of bestaande merken.
Een brandsprint is een effectieve verheldersessie om met een team snel beslissingen te nemen over merkidentiteit. Zonder eindeloze discussies en verzanding in details. Het werkt zowel voor een nieuw merk als ter verdieping of aanscherping van een bestaand merk. We doorlopen in een dagdeel 6 onderdelen waar alle ideeën die leven over het merk opgehaald worden. Deze onderdelen vormen samen de basis voor jouw merkidentiteit. Het belooft een gestructureerd en interactief proces te worden met de mensen die belangrijk zijn voor jouw bedrijf.
En dan?
Aan het eind van de sessie heb je een document met daarin alle essentiële elementen voor een merkstrategie. Dit document dient als basis voor het ontwikkelingen van actiegerichte creatieve briefings, marketing campagnes en uitingen en als gids voor de verdere ontwikkeling van je merk. Het ondersteunt om duidelijke keuzes te maken in het bouwen van de merkidentiteit en uiteindelijk het succes van jouw bedrijf.
Nieuwsgierig geworden naar de brand sprint? Neem contact met ons op.