Integraal fan van Woonscan

Woonscan

Hoe pak je een case aan van een klant in vastgoed die haar diensten meer en meer integraal wil aanbieden? Integraal natuurlijk. Integraal qua online en offline communicatie. Meer nog zijn we op dat moment integraal, met z’n allen, fan van klant en case.

Woonscan - Branding
Woonscan - Huisstijl

Scannen is kennen

Meten is weten. Scannen is kennen. De naam Woonscan zegt het eigenlijk al. In staat zijn om situaties in kaart te krijgen rondom wonen. Rondom vastgoed. Organisaties ondersteunen bij de verhuur, onderhoud en verbeteren van vastgoed is een kwestie van kennis, inzicht en vooruit kunnen denken. Dat idee hebben wij vertaald in een nieuwe herkenbare vormentaal. Huisstijl werd een scanstijl…

Woonscan - Auto belettering
Woonscan - Sfeer afbeelding

Helemaal in lijn.

Een scan-lijn.

Woonscan - Macbook

Herpositioneren = herkennen

Lef is leuk

Woonscan heeft de weg ingeslagen om het aanbod van de verschillende diensten rondom vastgoed onder een sterke visie te scharen. Een herpositionering. Per klant bekijken wat er nodig is en daaromheen de kwaliteiten van Woonscan formeren. Dat herkennen wij omdat het ook onze eigen business model raakt. Herpositioneren vraagt altijd lef maar wij vinden ook dat de klanten en potentiële klanten van Woonscan het eigenlijk verdienen. Want, als het goed is herkennen zij zich er beter in. Herpositioneren doe je meestal met het oog op de markt en het neveneffect is dat het daardoor leuker wordt voor jezelf. Wij hebben het in ieder geval erg leuk gevonden…

Woonscan - iPhone screens
Woonscan - Radar