Het merk achter Bingemarketing

Carlijn Postma

Hoe krijgen seriemakers het voor elkaar dat wij altijd nog ‘die ene aflevering’ willen kijken? En wat kunnen marketeers ervan leren? In het boek Bingemarketing vertaalt Carlijn Postma de wereld van Hollywood en van Netflix naar praktische marketingtechnieken.

Bij Bingemarketing gaat het erom dat je content maakt alsof het een tv-serie is, waarin de afleveringen op elkaar aansluiten. Het is een marketingstrategie waarin je met behulp van seriecontent bouwt aan een langetermijnrelatie met je publiek. Op die manier win je steeds meer vertrouwen en leg je de basis voor het realiseren van je marketingdoelen.

Carlijn Postma - Logo
Carlijn Postma - Beeldmerk

Online podium

Carlijn Postma ademt contentmarketing. Als spreker en in haar boeken deelt ze haar unieke aanpak en als founder van contentmarketingbureau The Post, bouwt ze aan mooie cases. Ze inspireert om publiek aan te spreken door middel van Bingemarketing – een fenomeen dat steeds meer terrein wint. Met een nieuwe huisstijl en website realiseren we een online podium voor het gezicht én het merk achter de Bingemarketing methodiek.

Carlijn Postma - Website

Nieuwe huisstijl

Om je publiek te bereiken heb je een podium nodig om gezien te worden… De vraag was dan ook: Hoe zorgen we ervoor dat Carlijn Postma en haar methodiek nét zo herkenbaar zijn als de meest populaire streamingdienst ter wereld: Netflix? Met een nieuwe huisstijl en website die toegespitst zijn op content, is het verhaal van Carlijn in een bingewatchwaardig jasje gestoken. Met de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen met Carlijn Postma, verlagen we de drempel voor het publiek om vragen te stellen over de bingemarketing methodiek, of haar in te zetten voor een eigen organisatie!

Carlijn Postma - Presentatie